Ingyen házig szállítás 199.000 Ft felett!
Sütik
Hírlevél
Kapcsolat
Szállítás
Fizetés
Rólunk
Homm Bútor
Homm Bútor
  • Kategóriák
    • Termék kategóriák 
    • Újdonságok 
    • Kiárusítás 
  • Hommblog
  • Kiárusítás

JÓTÁLLÁSI IGÉNY BEJELENTÉSE

Problémát tapasztaltál a nálunk vásárolt bútorral kapcsolatban?

Sajnos a legnagyobb jószándékunk esetén is időnként előfordul, hogy valami hiányzik a csomagból, vagy sérülés éri a nálunk vásárolt bútorokat. Mi természetesen segítünk érvényesíteni a jótállási igényedet!

Ha problémát tapasztalsz, a gördülékeny ügyintézés érdekében kérlek tedd a következőket:

  • Amikor megérkezik hozzád a bútor, nézd át alaposan! Ha ilyenkor – szállítási - sérülést tapasztalsz, a sérülés tényét, és rövid leírását írasd fel a fuvarossal a szállítólevélre (így mi már rögtön a szállítólevél visszaérkezésekor látjuk, hogy probléma történt), készíts fényképeket - a lenti minták alapján -, és töltsd ki a lenti JÓTÁLLÁSI IGÉNY bejelentő űrlapot.
  • Ha a szállításnál minden rendben volt, de a kicsomagolás után észreveszed, hogy valamelyik elem megsérült, vagy pl. egy alkatrész hiányzik az összeszereléshez, akkor készíts fényképeket - a lenti minták alapján -, és töltsd ki a lenti JÓTÁLLÁSI IGÉNY bejelentő űrlapot.
  • Ha a jótállási időn belül – jótállási jegyen megtalálható a megvásárolt termék esetében érvényes jótállási idő – merül fel valamilyen garanciális probléma a bútorral kapcsolatban, kérlek készíts fényképeket - a lenti minták alapján -, és töltsd ki a lenti JÓTÁLLÁSI IGÉNY bejelentő űrlapot.

A JÓTÁLLÁSI igény bejelentő űrlapon add meg a nevedet, és elérhetőségeidet (e-mail, telefonszám), valamint a bútor átadásakor kapott dokumentumokról a „Vevőrendelés", VAGY a „Számla", VAGY a "Szállítólevél" számát.

Írd le röviden, de a lehető legpontosabban a problémát/hibajelenséget, illetve, ha pl. a kicsomagolásnál úgy találod, hogy hiányzik egy alkatrész, akkor annak a szerelési útmutatóban található alkatrészjegyzék-számát is.

Tölts fel 3 db fotót:

Közeli kép a hibáról

az első egy egészen közeli, de éles, világos, és jól kivehető kép legyen a HIBÁRÓL;

Távoli kép a hibáról

a második egy kicsit távolabbi, éles, világos, és jól kivehető kép legyen a bútor HIBÁS/PROBLÉMÁS ALKATRÉSZT tartalmazó részéről;

Távoli kép az egész bútorról

a harmadik egy távolabbi, éles, világos, és jól kivehető kép legyen az EGÉSZ BÚTORRÓL, amin felismerhetően, jól látszik.

Küldd el az űrlapot, mi legkésőbb a következő nyitvatartási napon felvesszük veled a kapcsolatot, és részletesen átbeszéljük a további teendőket. (A kitöltött űrlap másolatát elküldjük az űrlapon megadott e-mail címedre.)

JÓTÁLLÁSI IGÉNY BEJELENTŐ ŰRLAP

Adatvédelmi tájékoztató
Vásárlói fiókom
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
  • Jótállási igény bejelentése
Információk
  • Rólunk
  • Álláslehetőségek
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
Elérhetőségek
  • +36/99-50-6040
  • segitunk@hommbutor.hu
  • Sopron, Győri út 17.
  • Elérhetőségek
  • Üzenetküldés
  • facebook

  • instagram

Feliratkozás
favi.hu
simplepay_hu_v2
cetelem_hu
  • Termék kategóriák 
  • Újdonságok 
  • Kiárusítás 
  • Hommblog
  • Kiárusítás
Nyelv váltás
  • hu
  • de
Belépés
Regisztráció
Kosár
A kosár üres. Vásárláshoz kattints ide!
Cookie beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhetsz, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.